Sosire si plecare:
-Cazarea se face incepand cu ora 12:00
- eliberarea camerelor se face pana in ora 12:00
- la solicitarea clientilor si cand hotelul dispune de spatii se pot aplica conform practicii internationale tarife speciale pentru ramanerea dupa ora 12:00 in camera astfel:
1. pentru ramanerea pana la ora 15:00 se va incasa 25 % din tariful cazarii/noapte
2.pentru ramanerea pana la ora 18:00 se va incasa 50% din tariff
3. pentru ramanerea dupa ora 18: 00 indiferent la ce ora va pleca clientul se va aplica tariful total
Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje fara plata timp de 24 ore si cu plata pentru o durata mai mare de 24 ore.
Cazare:
Cazarea fiecarei persoane se face prin completarea fisei de anuntare a sosirii pe baza actului de indentitate.
Rezervare:
Pentru rezervari completati formularul sau contactati serviciul rezervari prin telefon :
+40 259 432 400, +40 359 432 400; fax +40 359 432 500
e-mail: rezervari@hotel-maxim.ro sau contact@hotel-maxim.ro
Anularea rezervarii:
Orice anulare de rezervare se va face contactand receptia.
Nu se vor aplica penalizari daca anularea rezervariise va face cu cel putin 3 zile inainte. Penalizarea reprezinta contravaloarea primei zile de cazare.
Daca este vorba de o rezervare de 5 sau mai multe camere, atunci anularea acesteia se va face cu cel putin 10 zile inainte de data sosirii.
Pentru rezervari de grupuri (minim 10 camere) va rugam contactati serviciul rezervari.
Pentru cazul in care faceti rezervarea la telefon, fax si nu avem la dispozitie datele dumneavoastra de card, plata in avans este necesara pentru a avea garantia efectuarii rezervarii.
Tarife:
Acestea difera in functie de tipul de camera ales si de numarul de persoane.
Modalitati de plata:
Este acceptata plata numerar ( RON ) , carti de credit (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), transfer bancar.
Plata se va efectua anticipat la cazare. In cazul unui long –stay plata se face anticipat sau din 3 in 3 zile.
Program functionare restaurant si bar:
Micul dejun se serveste zilnic intre orele 07:00 si 10:00 a.m, in restaurantul aflat la parterul hotelului.
Siguranta:
Hotelul este dotat cu sisteme electronice omologate, de monitorizare a accesului in camera, spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video. Desi sunt luate masuri de precautie, recomandam folosirea seiufului din camera pentru depozitarea valorilor. Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta hotelului, salilor de conferinta , restaurantului.
Spatiul de parcare si autoturismele:
Parcarea se poate face in spatiile amenajate fara cost in limita locurilor disponibile.
Nu se asigura paza autoturismelor (sugeram evitarea lasarii de obiecte la vedere).
Nevoi speciale:
Dorim sa asiguram cele mai bune conditii persoanelor cu nevoi speciale. Marea majoritate a spatiilor din hotelul nostru sunt accesibile si persoanelor in scaun cu rotile. Daca aveti nevoie speciala de orice natura, va rugam sa ne anuntati in avans, pentru a putea sa va oferim un sejur cat mai agreabil.
Animalele:
Regula generala este ca nu este permisa cazarea in hotel a persoanelor insotite de animale si pasari. In cazuri exceptionale si numai cu acordul hotelului, cazarea se va face prin prezentarea la sosirea in hotel a certificatului national / international de sanatate (sa cuprinda si vaccinarile). Taxa de plata reprezinta 50% din valoarea incasata pentru o persoana.
Vizitatori:
Puteti primi vizitatori in camera dumneavoastra intre orele 08:00 si 22:00,fara costuri suplimentare, in cazul in care primiti oaspeti in intervalul 22:00-08:00 acestia vor trebui sa achite diferenta de tarif si sa se inregistreze la receptie.
Confidentialitate:
Nu vom folosi niciodata datele cu caracter personal fara sa avem in prealabil acordul dumneavoastra.
Protectia Mediului:
Reprezinta o preocupare permanenta. Lenjeria se schimba la 2 zile cazare, prosoapele zilnic, sau la cererea clientului. Pentru a ne semnala dorinta dumneavoastra de a schimba obiectele de lenjerie sau prosoape va rugam sa le lasati pe chiuveta in baie.
Responsabilitati:
Clientul este raspunzator fata de hotel pentru daunele provocate celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor hotelului daca greseala / intentia le poate fi imputata.
Raspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau incarcaturii acestora.
Comportament:
Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti clienti.
Fidelizare:
Ne rezervarm dreptul de a acorda bonusuri si discounturi in scopul fidelizarii clientilor nostri.
Dispute si reclamatii:
Ne rezervam dreptul de a debita cardul oaspetilor nostri in lipsa in urmatoarele cazuri: cand ati plecat fara sa platiti, cand prin activitatea dumneavoastra ati produs daune si cand nu ati anulat rezervarea la termenele stabilite mai sus. Orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara vom incerca sa o rezolvam pe cale amiabila, in cazul in care acest lucru nu este posibil va intra sub jurisdictia Tribunalului Bihor.
Clauze finale:
Consideram ca orice client in momentul accesarii oricarui serviciu oferit de complexul hotelier (hotel, restaurant, bar, sala de conferinta) a luat cunostinta de termenii si conditiile mentionate mai sus si le-a acceptat tacit.
Politica hotelului poate fi oricand modificata fara notificare.