Intruniri & Evenimente
Hotel Maxim oferă o gamă largă de servicii şi spaţii elegante pentru organizarea de întalniri de afaceri, organizarea de conferinţe sau sesiuni de training cât şi alte tipuri de evenimente, cum ar fi: aniversări, nunţi, petreceri private.
Hotel Maxim dispune de 3 săli de meeting şi de o sala de conferinta complet dotata, capacitatea acestora variind de la 16 la 100 locuri.
-
Intruniri
Toate sălile de conferinţe dispun de echipamentele necesare unei întâlniri de afaceri: conexiune internet wireless, video proiector, ecran de proiecţie, flipchart etc. Diverse evenimente pot fi organizate şi pe terasa hotelului în timpul zilelor călduroase.
-
Catering
Daca in timpul meetingului sau conferintei doriti sa luati o pauza de cafea, sa serviti un sandwich, produse de patiserie sau sucuri puteti apela la serviciul nostru de catering.
Mai jos aveti cateva optiuni de catering: -
Coffee break I:Â apa minerala plata si carbogazoasa, cafea, selectie de ceaiuri
Coffee break II: Â apa minerala plata si carbogazoasa, cafea, selectie de ceaiuri, sucuri
Coffee break III:Â apa minerala plata si carbogazoasa, cafea, selectie de ceaiuri, sucuri, patiserie dulce si sarata
Coffee break IV: Â apa minerala plata si carbogazoasa, cafea, selectie de ceaiuri, sucuri, sandwich-uri
Dacă doriţi să stabilim tarife preferenţiale pentru compania dumneavoastră, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la rezervari@hotel-maxim.ro sau prin telefon la +40 359 432 400.