Intruniri & Evenimente
Hotel Maxim oferă o gamă largă de servicii şi spaţii elegante pentru organizarea de întalniri de afaceri, organizarea de conferinţe sau sesiuni de training cât şi alte tipuri de evenimente, cum ar fi: aniversări, nunţi, petreceri private.
Hotel Maxim dispune de 3 săli de meeting şi de o sala de conferinta complet dotata, capacitatea acestora variind de la 16 la 100 locuri.
Intruniri
Toate sălile de conferinţe dispun de echipamentele necesare unei întâlniri de afaceri: conexiune internet wireless, video proiector, ecran de proiecţie, flipchart etc. Diverse evenimente pot fi organizate şi pe terasa hotelului în timpul zilelor călduroase.
Catering
Daca in timpul meetingului sau conferintei doriti sa luati o pauza de cafea, sa serviti un sandwich, produse de patiserie sau sucuri puteti apela la serviciul nostru de catering.
Mai jos aveti cateva optiuni de catering:-
Coffee break I:Â apa minerala plata si carbogazoasa, cafea, selectie de ceaiuri
Coffee break II: Â apa minerala plata si carbogazoasa, cafea, selectie de ceaiuri, sucuri
Coffee break III:Â apa minerala plata si carbogazoasa, cafea, selectie de ceaiuri, sucuri, patiserie dulce si sarata
Coffee break IV: Â apa minerala plata si carbogazoasa, cafea, selectie de ceaiuri, sucuri, sandwich-uri
Dacă doriţi să stabilim tarife preferenţiale pentru compania dumneavoastră, vă rugăm să ne contactaţi prin e-mail la rezervari@hotel-maxim.ro sau prin telefon la +40 359 432 400.